People magazine has issued an extraordinary home page apology to the Irish Times for stating that they had reported that Elin Nordegren, the wife of Tiger Woods, has posed naked for photographs.

The Irish publication was in fact The Dubliner magazine. which later lost a lawsuit filed by Nordegren.

The People apology reads as follows:

" regrets a reporting error that appeared in the story ‘Five Things You Didn't Know About Elin Nordegren,’ originally published on Dec. 3.

“Item No. 4 in the story described a lawsuit that Tiger Woods and his wife, Elin Nordegren, filed after rumors circulated that Nordegren, a former model, had posed nude for photos. When those rumors were repeated in print by an Irish publication, the couple sued and were awarded $183,250 in 2006.

“ reported in error that the Irish publication in question was The Irish Times newspaper. In fact, the publication was a magazine with no connection whatsoever to The Irish Times. has corrected the information in our story, and apologizes to The Irish Times for the error."